Jak nastavit přeposílání e-mailů do SMS u T-Mobile, pokud používám Gmail s vlastní doménou?

Ve včerejším článku Jak si nastavit u T-Mobile posílání upozornění na e-mail na mobil pomocí SMS? jsem popsal návod, jak si nastavit zasílání upozornění na došlý e-mail pomocí SMS na váš mobil, pokud máte jako mobilního operátora společnost T-Mobile.

Narazil jsem však na problém při nastavování této služby u mého e-mailu na Gmail od Google. Jelikož mám nastaven e-mail s vlastní doménou, tedy nemám klasickou adresu nazev@gmail.com, ale mám nazev@mojedomena.cz, při pokusu o odeslání potvrzovacího kódů na mobil jsem tento kód prostě neobdržel. Pro lepší představu, pokud jste se ještě k nastavování na Gmail nedostali, přidávám odkaz s postupem Nastavení e-mailových klientů pro službu E-mail do SMS. Tento postup zřejmě funguje, pokud máte klasickou adresu nazev@gmail.com, v tomto případě zřejmě potvrzovací kód na mobil přijde.

Řešení, jak zaslat potvrzovací kód na mobil i v případě mailu na vlastní doméně ovšem existuje.

V nastavení Můj T-Mobile si musíte přidat ještě další e-mail, tentokráte ve tvaru „mail-noreply@mojedomena.cz“ (v mém případě mail-noreply@zblog.cz), poté v Gmailu znovu požádat o zaslání potvrzovacího kódu adresy moje_cislo@sms.t-mobile.cz a na mobil už vám přijde potvrzovací kód. Tento číselný kód napíšete do formuláře na Gmail, potvrdíte jeho ověření a nastavíte si přeposílání mailů tak, jak je popsáno v návodu Nastavení e-mailových klientů pro službu E-mail do SMS pro Gmail.

T-Mobile


Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru